FASA 20

FASA 20

Mutiara Kata

Dua Perkara Perlu Kita Lupakan, Lupakan Keburukkan Orang dan Lupakan Kebaikkan Kita. Dua Perkara Perlu Kita Ingat, Ingat Kebaikkan Orang dan Ingat Keburukkan Kita.

Aktiviti Luar & Dalam Negeri.


-------------------- Salam Sejahtera --------------------




-------------------- Salam Sejahtera --------------------

Monday, October 8, 2012

Pesanan & Peringatan.

Janganlah terjadi macam ini pada gambar-gambar saya.
PENGUMUMAN :

1. Kepada sesiapa yang BERKENAN nak guna foto foto yang aku upload kat FB aku ni dan juga blog aku di tangansejuk.blogspot.com....ak
u izinkan dengan syarat nyatakan sumber foto tu ( bagi le aku nak up nama sikit...he he he ).... letak le mcm ni.. sumber: tangansejuk.blogspot.com .... bukan susah pun..
..

2. Jika dikesan foto-foto aku ( tak kira ler, orkid ke apa ker...janji yang AKU YAKIN foto tu memang hasil petikan jari aku) ...aku akan minta korang tolong tambah sumber diambil kat artikel korang... kira kira nasihat dan juga teguran laaa..

3. Tapi lepas ditegur, korang masih DEGIL, duk ego nak tunjuk kerassssssssss.....aku akan main KERASSSSS gak la.... aku akan buat satu artikel pasal ISU TERSEBUT dan upload kat blog aku tu...dan artikel tu akan kekal terus berada dalam blog aku.... errr mungkin juga aku akam umum kat FB aku ni....

4. Foto-foto dari aku tu korang boleh guna untuk tujuan pendidikan ker...tak kisah le sebagai rujukan untuk contoh positif ke atau contoh negatif....tarak hal....atao sumber simpanan peribadi..ala yang jenis sebelum tido, kalao tak tatap foto foto dari aku, tak bley tido. :)

No comments: