FASA 20

FASA 20

Mutiara Kata

Dua Perkara Perlu Kita Lupakan, Lupakan Keburukkan Orang dan Lupakan Kebaikkan Kita. Dua Perkara Perlu Kita Ingat, Ingat Kebaikkan Orang dan Ingat Keburukkan Kita.

Aktiviti Luar & Dalam Negeri.


-------------------- Salam Sejahtera --------------------




-------------------- Salam Sejahtera --------------------

Thursday, May 7, 2009

Baja Cap X versi 2

Pada 20hb April yg lalu saya ada memaparkan dilaman blog saya tentang pokok-pokok yang saya terima dari rakan saya di seberang laut. ( Artikel lalu :- http://alamorkidla.blogspot.com/2009/04/baja-cap-x.html).

Kurang dari sebulan saya sekali lagi ingin memaparkan status perkembangan pokok-pokok tersebut untuk dikongsikan bersama. [Saya membuat ujian menggunakan baja Cap X]

Lihat akar Phal amabilis ini, seolah-olah menindih sesama sendiri.

Bagi akar dari pasu lain pokok jenis yang sama, berlumba-lumba keluar dari pasu.

Dan yang ini pula ada 1 akar menikam Floraform bagi mendapatkan makanan.

No comments: